DeRoeck-Koops-SriLanka-2012.reismee.nl

Terug naar het begin.

En dan zit je in het hotel waar onze prachtige reis begon. Morgenavond om 10 uur komt Wannen ons halen om naar de luchthaven te gaan. We hebben 1 kamer langer geboekt, kwestie van niet dat verloren gevoel te hebben van wachten op vertrek.

Maar eerst vandaag. De 'meisjeskamer' was goed, Frank en Wannes hadden een kleine kamer aan de achterkant van het hotel. Het was te merken dat we in de hoofstad zaten. Minder vriendelijkheid, erg veel 'chichi' mensen, we misten de gastvrijheid van de afgelopen weken. Maar dit laten we onze laatste vakantiedagen niet verpesten.

Wannen kwam ons om 10 uur halen voor een gecombineerde citytrip - shoppingtrip. Heerlijk. Na een paar uur op weg naar Negombo met een Indiase lunchstop.

Na aankomst in het hotel Sylva gebeld om te horen of m'n 'maatjasje' klaar was. Ik ben echt onder de indruk en superblij, geen oedeemarm te zien! Zal na thuiskomst een foto posten.

Vervolgens nog een duik in zee en het zwembad en dan met twee Tuktuks naar 'the Lords' voor het avondeten. Hier hebben we de eerste avond ook gegeten. Zijn we verwend door de inlandse (vaak eenvoudige) restaurants met uitstekende curry's, of kwam het door de drukte in het restaurant? In ieder geval geen echt hoogstandje.

Morgen onze laatste dag in dit prachtige land. De weemoed begint al wat de kop op te steken.

Veel liefs

Jeannette

mama

ondaks weemoed , goeie reis terug

Jan

Goede reis terug hoor! En ach Wildert is ook mooi...

Liesbeth

Nog even genieten, ik heb mee genoten hoor! Goede reis terug!

Gretha

Een hele ervaring geweest lieve Jeanette je bent zeker heel voldaan een lieve groet voor jullie allemaal en een voorspoedige reis